Jom Jadi Geng

01 June 2011

Koleksi terakhir Scarlet Johannsen

Setelah empat musim berturut-turut pelakon Hollywood, Scarlet Johannsen menawarkan khidmat sebagai model jenama terkenal dari Amerika Syarikat, Mango, beliau baru-baru ini mengakhiri khidmatnya.

Kata aktres tersebut, dia begitu berbangga dapat bekerjasama dengan Mario Sorrenti yang menjadi jurugambar rasmi Mango sepanjang menjadi wajah rasmi jenama tersebut.

Koleksi terakhir yang diperagakan Johannsen diberi nama Modernist Resort. Ia bercirikan penampilan moden dan ringkas yang ditambah dengan elemen warna terang, selain kontras dalam kombinasi menarik.
Koleksi tersebut dipertontonkan kepada media Malaysia dalam satu sesi peragaan bertempat di Hotel Sunway Resort and Spa, Bandar Sunway, Selangor, baru-baru ini. Majlis turut diserikan dengan kehadiran selebriti tempatan seperti Elaine Daly, Carmen Soo, Yasmin Yusoff dan Genevie Sambhi.

Terdapat pelbagai pilihan daripada seluar hingga skirt labuh yang memfokuskan kepada penampilan wanita sejati. Paduan rona terang seperti warna lemon, merah buah tembikai dan hijau daun pudina menambah elemen mewah pada koleksi kali ini.

Bersesuaian dengan iklim Malaysia yang panas, koleksi Mango musim panas ini dibuat khas menggunakan fabrik yang telap peluh dan selesa untuk kulit. Fabriknya juga lebih ringan dan sesuai digunakan untuk majlis formal atau pun santai.

Untuk musim ini, fesyen lelaki juga diberi perhatian dan mempertaruhkan konsep retro-sukan. Ia dijangka memberi satu tarikan istimewa buat golongan lelaki metroseksual di negara ini. Menggunakan label H.E. by Mango, koleksi ini juga lebih natural dan menggunakan fabrik yang sama dengan koleksi wanita. Malah penggunaan warna yang terang dan ceria dijangka menarik perhatian dan memberi kelainan pada penampilan lelaki.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment