Jom Jadi Geng

17 January 2013

Koleksi Seimbang Maskulin, Feminin

Mencari  keseimbangan antara maskulin dan feminin bukanlah sesuatu yang mudah. Elemen ini dapat dilihat dalam koleksi musim bunga Charles & Keith 2014 yang menggabungkan elemen lelaki dan wanita kontemporari dalam potongan serta coraknya.

Keberanian ini diserlahkan lagi dalam koleksi ini yang disempurnakan dalam pakaian yang ringkas, namun mempunyai unsur dramatik. Ia disesuaikan dengan pelbagai unsur alam lain menggunakan warna-warna cerah dan warna tanah.

Koleksi ini juga disempurnakan dengan beg tangan tote dan kasut yang menarik.

Lambang kesempurnaan Charles & Keith diterjemahkan koleksi kasut Charles & Keith yang kebanyakkannya menggunakan warna hitam dan putih ditambah dengan warna perak berkilat.

Bagi menyerlahkan elemen kewanitaan, renda ditambah dan kilauan perak menjadikan kasut anda satu gaya yang tidak boleh dilupakan.

Boleh dikatakan koleksi kali ini sungguh semula jadi dengan stail yang dikatakan ringkas, namun dapat memberi sepenuh keyakinan kepada si pemakai.

Bukan sekadar itu, Charles & Keith turut menzahirkan beberapa aksesori pelbagai fungsi dalam warna yang berbeza seperti merah jambu, fuchsia, biru dan merah.

Ia umpama tarikan kepada si peminat koleksi ini yang nyata boleh digayakan oleh mereka yang mempunyai jiwa yang bebas dan sukakan sesuatu yang ringkas.

Untuk mendapatkan koleksi terbaru ini, bolehlah berkunjung ke butik Charles & Keith yang terdapat di seluruh Malaysia.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment