Jom Jadi Geng

16 April 2011

Anda Calon Yang Dicari?

Joan Smalls, Liu Wen, Hilary Rhoda, Coralyn Murphy, Paulina Porizkova, Elizabeth Hurley dan Constance Jablonski. Apakah persamaan yang dimiliki oleh semua jelitawan dunia ini?

Selain memiliki kejelitaan, mereka merupakan duta Estee Lauder yang dicari melalui sebuah pertandingan.

Seperti tahun-tahun sebelum ini, Pertandingan Pencarian Model Estee Lauder 2011 akan kembali. Pertandingan ini memberi peluang kepada wanita tampil di atas pentas dan menonjolkan kejelitaan serta personaliti.

Berbeza dengan pertandingan tahun lalu, tahun ini ia akan mencari duta gadis (It Girl) khusus untuk koleksi Pure Color.

Sebagai elemen penting dalam seni solekan, warna-warna boleh membawa perbezaan dari segi perasaan dan ketrampilan anda. Atas dasar inilah pertandingan ini mahu mencari dua wanita yang melambangkan ciri Pure Colur ialatu periang, glamor dan moden.

Pencarian ini akan berlangsung menerusi siri jelajah bermula pada 25 April ini di pusat-pusat membeli-belah di bandar-bandar utama seluruh negara.

Sementara itu, bagi mereka yang berminat menyertai pertandingan boleh mendaftar pada sesi makeover Estée Lauder dengan pakej pembelian RM300 di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan. Pada sesi itu, penata gaya profesional dari Estée Lauder akan merubah penampilan anda di samping khidmat nasihat memilih busana yang sesuai untuk gaya seorang model menerusi sesi fotografi potret.

Bagi mendapatkan keterangan lanjut mengenai tempat dan tarikh pendaftaran boleh melayari laman web www.esteelaudermodelsearch.com.my.

Bibir merah

Dalam pada itu, Pure Color melancarkan koleksi 35 warna-warna lipstik dengan dua formula dirumus khas
"Semua pasti jatuh cinta dengan lipstik ini - ia bukan sekadar nampak cantik, ia menonjolkan kemekaran bibir anda," ujar Pengarah Mekap Kreatif Estée Lauder, Tom Pecheux.

Estée Lauder dan Tom Pecheux memperkenalkan lipstik Pure Color baru, yang menggabungkan fesyen dan teknologi dengan dua formula baru lagi mewah bagi menyerlahkan penampilan bibir moden. Warnai bibir anda dengan dua formula baru Lipstick Pure Color Long Lasting dan Lipstick Pure Color Crystal untuk menghasilkan penampilan serba baru lagi berani dengan mengembalikan semula keghairahan minat terhadap lipstik. Formula berprestasi tinggi ini didatangkan dalam palet pelbagai warna yang menjanjikan penampilan bibir menarik sesuai untuk pelbagai acara daripada warna lembut hingga merah menyala.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment