Jom Jadi Geng

20 October 2011

Carol Juara Wajah Lembut

Misi Johnson's Body Care untuk mencari wanita yang memiliki kulit menawan dan personaliti menarik, baru-baru ini berakhir apabila Carol Ong diumumkan sebagai pemenang Beautiful Soft Look 2011.

Dengan rupa yang lembut dan personaliti mesra, anak gadis lepasan ijazah berumur 22 tahun itu, adalah antara sepuluh finalis jelita yang didandan dan digayakan oleh pereka pakaian PU3, mekap artis ,Taisu dan para pendandan rambut dari A Cut Above Academy, seiring dengan tema pencarian ini dan dipadankan dengan kulit lembut menawan mereka.

"Saya tidak menjangka untuk menang kerana semua finalis begitu menawan dan saya juga mengaku terasa sedikit gementar sewaktu menjawab soalan di atas pentas.

"Bagaimanapun, saya masih tersenyum dan buat yang terbaik dalam sesi tersebut," kata Carol, juga merupakan pengguna setia Johnson's Body Care Lotion.

Dengan kemenangan itu Carol membawa pulang wang tunai RM5,000, gaun rekaan khas oleh PU3 dan peluang penampilan dalam majalah-majalah fesyen dan kecantikan Malaysia yang terkenal.

Pemenang kedua adalah Lim Ai Ping, 25, dan pemenang ketiga, Wyne Teo, 23, masing-masing menerima wang tunai RM3,000 dan RM1,000.

Sementara itu, Pengarah Pemasaran Johnson & Johnson Malaysia, Soo Woon Yee berkata, Pencarian Johnson's Body Care bermula pada Mei lalu dengan pengumuman dan penghantaran penyertaan yang dibuat secara online.

Katanya, seramai 10 orang disenarai pendek daripada 30 peserta yang menerima paling banyak undian bagi penyertaan mereka di laman Facebook Johnson's Body Care dan selepas melalui sesi temu duga yang dijalankan oleh panel pengadil.

"Salah satu elemen menarik dalam pencarian ini adalah proses transformasi atau makeover. Kami berasa gembira dapat bekerjasama dengan beberapa profesional dari industri kecantikan dan fesyen untuk mendapatkan penampilan cantik berseri bagi semua finalis," tambah Woon Yee.

Acara akhir itu bermula dengan persembahan fesyen sebagai penghormatan kepada Johnson's Body Care, menampilkan koleksi 'lembut' yang terdiri daripada 13 rekaan PU3 yang diperagakan oleh 10 peserta terbabit dan tiga selebriti jelita - iaitu pelakon Irma Hamie, Ratu Malaysia/Dunia 2009/2010, Thanuja Ananthan dan Ratu Cantik Antarabangsa Cina Astro 2010, Jane Tan.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment