Jom Jadi Geng

30 October 2011

Kegilaan Aksesori Batu Hiasan

Ketika menggayakan aksesori , perkara pertama yang difikirkan adalah keinginan untuk tampil ringkas, moden dan anggun dalam apa jua suasana.
 
Dalam pada itu, jangan terlalu leka membeli aksesori yang mencecah ribuan ringgit tanpa memikirkan konsep solekan yang sesuai untuk ke majlis, pejabat atau bersantai.

Pada era ini, wanita bukan sahaja ingin tampil ayu tetapi juga mereka mahu kelihatan cergas dan elegan.
Satu hal yang nyata, kegilaan kepada aksesori daripada batu-batu hiasan semakin dapat dilihat pada masa kini. Semakin ramai wanita yang amat menyukai aksesori ini berbanding barangan kemas. Batu-batu permata separuh berharga yang bermacam-macam warna, kristal dan mutiara merupakan di antara aksesori pilihan wanita.

Selain daripada harganya yang tidak semahal emas, aksesori sebegini terasa selamat dipakai selain mudah dipadankan dengan warna pakaian.

Himpunan aksesori merah, hijau, biru, hitam, kuning dan sebagainya tidak memerlukan anda membuang banyak masa untuk mencari perhiasan sepadan.

Lama memakainya dan terasa jemu dengan rekaan yang ada, jangan disimpan sahaja kerana anda boleh menempah rekaan lain yang lebih sofistikated dan mengikut peredaran zaman.

Apa kata intai aksesori unik, menarik dan nampak elegan daripada Kyla Ruiz.

Menjual aksesori menerusi jaringan Internet, pengasas Kyla Ruiz mengimport koleksi aksesori dari Austria dan Amerika Syarikat.

Koleksi-koleksi ini sesuai untuk gaya formal, klasik, sofistikated dan kasual.

"Dalam bahasa Sepanyol, Kyla bermaksud cantik dan Ruiz merupakan nama kerabat raja Sepanyol. Seindah namanya, jenama ini membawa ada trend aksesori batu hiasan yang berkualiti. Dalam pada itu, Kyla Ruiz turut menawarkan aksesori mewah yang disaluti emas 18 karat dan perincian batu Swarovski selain menggunakan saduran perak berkualiti," katanya yang boleh dihubungi di laman web www.kylaruiz.com atau www.facebook.com/kylaruiz.kr.


Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment