Jom Jadi Geng

28 May 2011

Carlo Rino Tampil Warna Terang

Carlo Rino, satu jenama yang tidak lagi perlu diperkenalkan. Kemunculan koleksi terbarunya di pasaran bukan sahaja sentiasa dinanti-nantikan, malah ia tidak pernah mengecewakan.

Terkenal dengan himpunan kasut dan beg tangan, apa yang ditawarkan sentiasa mengikut konsep dan trend fesyen serta memenuhi cita rasa wanita moden hari ini.

Terbaru, koleksi untuk musim bunga/panas 2011 pasti memikat peminat fesyen tanah air.

Keberanian Carlo Rino menampilkan warna-warna terang di samping warna biasa, ia bukan sahaja dilihat satu penampilan istimewa buat peminat-peminat warna tersebut, malah ia juga dilihat mampu menyerlahkan penampilan di pemakai.

Sentiasa tampil dengan konsep segar, anggun dan bergaya, koleksi Carlo Rino ini sememangnya sesuai bagi mereka yang inginkan kelainan daripada segi penampilan.

Kepada peminat- peminat warna terang, jangan lepaskan peluang memiliki koleksi beg tangan yang menampilkan warna seperti kuning, biru laut, merah jambu dan juga merah.

Yang pasti, koleksi it u sesuai digayakan ke mana-mana sahaja kerana rekaannya yang ringkas dan sesuai untuk semua acara.

Untuk koleksi kasut pula, keselesaan kaki anda dijamin kerana koleksi yang ditampilkan bukan sahaja menarik tetapi rekaannya juga menggunakan tapak yang tebal dan lembut.

Tidak ketinggalan, Carlo Rino turut tampil dengan koleksi beg tangan yang diperbuat daripada kulit.

Selain itu, terdapat juga beg tangan yang feminin bagi mereka yang menggemarinya kerana ia bukan sahaja menarik untuk dibawa ke majlis-majlis formal, tetapi juga sesuai untuk ke mana-mana juga.

Untuk itu, jangan lepaskan peluang untuk memiliki koleksi terbaru Carlo Rino dengan mengunjungi kedai yang berdekatan.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment