Jom Jadi Geng

06 May 2011

Jam Mewah Kelas Tersendiri

Peranan jam tangan tidak lagi terhad kepada alat penunjuk waktu. Ia kini menjadi lambang kemewahan, personaliti dan status si pemakai. Jam tangan mewah juga menjadi idaman semua golongan sama ada lelaki atau wanita sebagai pelengkap diri. Bagi sesetengah orang, memiliki jam tangan mewah bukan hanya kerana ia dilihat sebagai aksesori mahal malah kerana tarikan kualiti dan juga untuk kepuasan diri.

Itulah yang dapat dilihat pada setiap koleksi Roger Dubuis yang merupakan pengeluar jam tangan berjenama mewah dalam kelasnya tersendiri.

Biarpun harganya mencecah ratusan ribu, jumlah mereka yang meminati jenama itu kian meningkat saban tahun.

Kebanyakan pembeli Roger Dubuis tertarik dengan setiap langkah di sebalik pembuatannya, model yang ditawarkan, kepuasan diri dan seni kehalusan buatan barangan tersebut.

Mereka menganggap memiliki jam tangan tanda satu kepuasan atau status diri yang tinggi.

Mungkin tidak semua golongan mampu memilikinya namun teknologi serta rekaan seni pembuatan jam tangan ini menerajui elemen aksesori mewah dan moden.

Walau ke mana pun destinasi yang dituju, tangan yang memakai Roger Dubuis pasti nampak gah di samping menyerlahkan keyakinan di pemakai.

Rekaan

Jika dilihat pada rekaan Roger Dubuis, kebanyakannya didominasi trend hitam dan putih. Warna-warna itu dilihat penuh misteri, provokatif, dan seksi. Jam tangan hitam dikelilingi berlian menjadikan malam anda tidak berlalu seperti biasa. Antara lain, jam tangan wanita Roger Dubuis memaparkan batu berlian pelbagai potongan kecil di sekeliling senggat masa berenamel perak yang bergemerlapan. Perincian gaya lasak dan memaparkan pergerakan jam tangan mekanikal menarik perhatian untuk lelaki. Memenuhi keperluan golongan muda dan pengguna yang sentiasa mengikuti perkembangan fesyen dunia, Roger Dubuis menampilkan warna yang lebih menarik seperti ungu dan putih untuk wanita bergaya dan berjiwa remaja. Buat lelaki penuh misteri di luar sana, jam tangan berintegrasi, menggunakan keluli tahan karat yang melindungi permukaan jam menanti anda.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment