Jom Jadi Geng

04 April 2011

Meraikan Setiausaha di PWTC

Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bakal mengadakan persembahan khas sempena minggu setiausaha pada 20 dan 21 April ini. Ia menyasarkan penyertaan 1,600 setiausaha dan ketua-ketua mereka.

Menurut Pengarah Komunikasi Pemasaran PWTC, Fadzilah Said, bertemankan penyanyi terkenal, Ramli Sarip, tetamu bakal digegarkan dengan pelbagai acara menarik.

''Majlis yang bermula pada pukul 12 tengah hari sehingga 3 petang itu mengundang pengacara dan pelawak terkenal, Dee.

"Di samping itu turut diadakan pertunjukan fesyen bersama pereka terkenal yang juga seorang pensyarah seni, Shabri Saad.

''Kita mensasarkan 800 tetamu akan datang pada hari pertama dan bilangan yang sama untuk hari kedua. Kami menjanjikan sesuatu kelainan pada hari setiausaha kali ini," jelasnya.

Menurut Fadzilah, makanan yang dihidangkan pada hari itu berdasarkan ialah cita rasa barat yang menghidangkan hanya yang terbaik buat tetamu.

Sementara itu menurut Dee, konsep yang akan dia ketengahkan pada majlis kali ini ialah Retro. Iaitu gaya 70-an untuk mengimbas kembali kenangan indah zaman dahulu.

''Saya juga akan memastikan penyertaan bos dan setiausaha di atas pentas yang mana penyertaan yang terhebat akan diberikan hadiah,' ujarnya.

Dalam pada itu Shabri menyifatkan pertunjukkan fesyen kali ini membabitkan koleksi ala-Malaysia yang terbaik.

''Terdapat 24 jenis pakaian yang akan diperagakan bakal memenuhi cita rasa hebat pencinta fesyen.
''Antara koleksi gabungan yang bakal disaksikan ialah fesyen seperti batik, songket, ready-to-ware dan sebagainya yang dipersembahkan oleh lapan peragawati," katanya.

Kepada yang berminat untuk turut serta dalam acara ini boleh menghubungi talian 03-2614 6701 dan 03-2614 6702 (Siti Raba'ah) untuk pertanyaan lanjut.

Dipetik dari : www.utusan.com.my

No comments:

Post a Comment